Subject: Kooskõlastustaotlus - Männiku kinnistu elektriliitumine
From: Pääro Erki <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 12:36:44 +0200

Tere!

Vastavalt Elektrilevi OÜ tellimusele koostab AS Connecto Eesti tööprojekti
„Männiku kinnistu elektriliitumine, Ida-Virumaa, Alutaguse vald, Uusküla“

Manuses väljavõte projektist ja allkirjastatud taotlus.

Palume kooskõlastust projektile

Lugupidamisega

Erki Pääro

Projekteerija

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

Tallinn

+37256810940

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.